3 gratis leads

Verlangd je naar meer nieuwe klanten en liefst in jouw regio? 
Dan zijn mijn diensten precies waar u naar opzoek bent.

Geïnteresseerd in 3 leads volledig gratis te krijgen?

Als uit het onderzoek blijkt dat ik jou kan helpen, zal ik een sales funnel bouwen en de eerste 3 leads zonder voorwaarden aan jou schenken!

3 gratis leads

Een lead is een potentiële klant of een persoon die interesse heeft getoond in de producten of diensten van een bedrijf. Dit kan bijvoorbeeld iemand zijn die zijn contactgegevens heeft achtergelaten via een formulier op de website, of iemand die een brochure heeft aangevraagd.

Een goede lead (potentiële klant) voldoet meestal aan de volgende criteria:

  1. Interesse: De lead heeft interesse getoond in jouw product of dienst, bijvoorbeeld door jouw website te bezoeken, een formulier in te vullen of contact op te nemen.

  2. Behoefte: Er is een duidelijke behoefte aan jouw product of dienst. De lead heeft een probleem dat jouw oplossing kan verhelpen.

  3. Budget: De lead beschikt over voldoende financiële middelen om jouw product of dienst daadwerkelijk te kunnen aanschaffen.

  4. Beslissingsbevoegdheid: De persoon heeft de autoriteit om een aankoopbeslissing te maken of is nauw betrokken bij het beslissingsproces.

  5. Tijdframe: Er is een concreet tijdsbestek waarin de lead van plan is een beslissing te nemen en de aankoop te voltooien.

Je kunt deze criteria vaak samenvatten met het BANT-model:

  • Budget
  • Authority (bevoegdheid)
  • Need (behoefte)
  • Timeline (tijdframe)

Door leads te kwalificeren volgens deze criteria, kun je beter inschatten welke leads de meeste kans hebben om omgezet te worden in betalende klanten.

“Mocht u iemand kennen die zijn bedrijf met dit aanbod zou kunnen versterken, stuur dit dan alstublieft naar hem door.
Alvast hartelijk dank voor het delen.”

WhatsApp
Facebook
LinkedIn
Email
Twitter